Translate

tworzenie czegoś co przynosi nam radość i satysfakcję

niedziela, 24 czerwca 2012

Wakacyjna spódnica cd.+Candy

W "mgnieniu oka" - spódnica gotowa. Tak wyszła.

SPRZEDANA
Co myślicie na jej temat? Podzielcie się ze mną swoimi spostrzeżeniami. Jestem ich ciekawa a przyjaciółka pewnie jeszcze bardziej...
P.S.
Pamiętacie jak w pierwszej części "Wakacyjnej spódnicy" odgrażałam się przyjaciółeczce, że jeszcze coś wymyślę... Wymyśliłam. Siedząc nad jej spódnicą w głowie powstawał następny projekt spódnicy... "A gdyby tak na pasie coś stworzyć...? Może tkaninę zasadniczą zastąpić czymś innym... Inny kolor..., deseń..., inna tkanina...? Tylko jaka...? Żeby całość miała ręce i nogi." Mam tkaninę. Białą. Mam ładny motyw na hafciarkę... Wszystko jakoś połączę w jedną całość. Zobaczymy jak to wyjdzie...
Wyszło tak.

Przód paska
Z tego powstanie następna spódnica... Biało-złota. Mam do niej biały szyfon...
Przy okazji wpadłam na inny pomysł. Wyhaftuję jeszcze jeden taki pasek (tył i przód). Dla Was! Po zasady otrzymania go odsyłam Was do Etykiety: CANDY. O ile Wam się oczywiście podoba i chcecie go mieć na własność...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz