Translate

tworzenie czegoś co przynosi nam radość i satysfakcję

czwartek, 7 czerwca 2012

Haftowane medaliony

Znalazłam na strychu stare krzesło... Czyszczenie łapkami zajęło by mi z tydzień. Na szczęście mąż kupił mi szlifierkę oscylacyjną. Ależ mi się spodobało! Jakiś ciemny lakier z lat 60-tych znikał centymetr po centymetrze. Ale i tak zajęło mi to trzy dni...
Wymyśliłam sobie, że obije je lnem. Na szczęście pomógł mi w tym tata. To znaczy: wziął krzesło, wyhaftowany wcześniej przeze mnie len i na drugi dzień miałam je z powrotem.



Skoro miałam już zaprojektowany i opracowany na hafciarkę motyw to dlaczego go nie wykorzystać jeszcze do czegoś...? I tak powstały pokrowce na krzesła...
 
 



Na życzenie jednej z klientek taki sam motyw umieszczony został na pokrowcach wykonanych specialnie dla niej. Zmieniona została tylko literka w medalionie, na literę pochodzącą od jej nazwiska. Zmieniony został również kolor całości. A oto efekt:


Można też wykonać taki haft na tkaninie a póżniej naszyć ją na wymarzoną rzecz jako aplikację.



Wypróbowałam ten sposób na firance i efekt przerósł moje oczekiwania. Bardzo fajnie to wygląda. Zobatrzcie same:



Jeżeli spodobał Ci się motyw i pomysł, możesz go sobie u mnie zamówić. Wystarczy tylko podać literkę i kolor w jakim chcesz mieć ją wykoną. Co do reszty, czyli np. rzeczy na jakiej chcesz mieć to zrobione - napisz, a szczegóły ustalimy. Motyw ten można wyhaftować np. na ręczniku i takim prezentem obdarować kogoś bliskiego. Cena jednego motywu wynosi: 25 zł. + cena ręcznika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz