Translate

tworzenie czegoś co przynosi nam radość i satysfakcję

czwartek, 7 czerwca 2012

Broszki - małe a cieszy

Ostatnio wybrałam się na "szperanie" po sklepach. Zaszłam do H&M. Czasami coś tam sobie upatrzę. Tym razem padło na czarnego kwiatka mającego służyć jako ozdoba do włosów, za całe 5 zł. Co by tu z niego zrobić? W swojej szkatułce ze skarbami mam kupioną daaaawno temu, u naszych południowych sąsiadów "gwiazdkę". Kiedyś, za czasów swojej świetności służyła jako broszka ale wszystko się połamało i rozpadło. Szkoda mi było ją wyrzucać. A gdyby tak połączyć tego kwiatka z tym świecidełkiem...? Odczepiłam gumkę, doszyłam zapięcie od broszki i świecidełko. Spójrzcie jak fajnie, za małe pieniądze i małym nakładem pracy można ozdobić swoją "Małą (tak modną w tym sezonie) kolorową". Z rozpędu zrobiłam drugą broszkę. To ta na drugim planie. Do jej wykonania potrzebny był kawałek czarnego jedwabiu, kilka koralików i mała błyskotka. I efekt gotowy.




Tego typu ozdoby przypisane są stylowi "Chanel". Częłsto są z nim łączone i dobrze się razem komponują. A swoją drogą: może coś w tym stylu znajdzie się na sezon jesienno/zimowy 2012/13... Przy upinaniu tej tkaniny, coś mnie tak jakoś naszło...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz