Translate

tworzenie czegoś co przynosi nam radość i satysfakcję

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Komplet z baskinką.

Miałam pomysł, projekt... Tylko że zanim doszło do jego realizacji... koncepcja zmieniała się przynajmniej trzy razy... W efekcie zdecydowałam się na bluzkę z modną w tym sezonie baskinką. Dołożyłam również kołnierzyk (hit tego sezonu) z pięknej koronki (też hit)! No i spódnicę (a czemu nie?) do kompletu. Oczywiście z tej samej koroneczki bo grzechem było by schowanie jej w mojej "Szafie ze skarbami" a tym samym spisanie na zapomnienie na dłuuuugi okres czasu... Dlaczego miałabym o niej zapomnieć? Odpowiedź jest prosta: za każdym razem jak tylko otworzę ten mój skarbiec - wysypują się z niego same klejnoty w postaci pięknych wełenek, kaszmirów, taft, koronek i jedwabiów... Jak się im oprzeć? I zaczyna się proces twórczy... Z tej wełenki - będzie to, a z tego jedwabiu - będzie to... No i zanim dojdę do obecnie eksploatowanej przeze mnie koroneczki... to już nie wiem w co najpierw ręce włożyć... Typowe rozterki projektantów...
Wracając do projektu: powstał fajny komplecik. Na razie na papierze. Niedługo będą zdjęcia odszytego już modelu.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz