Translate

tworzenie czegoś co przynosi nam radość i satysfakcję

wtorek, 5 czerwca 2012

Kwiecista

Kiedyś, kiedyś, dawno temu... zaprojektowałam płatek kwiatka. Mając teraz możliwość nadania mu trójwymiarowości - po prostu to zrobiłam. Fajnie wyszedł. Spodobał mi się. To może następny... Mam już dwa. Złącze je ze sobą. Fajnie wyglądają. Przydał by się następny... i następny... i następny... A teraz jeszcze środeczek...


To może teraz jeszcze jeden kwiatek... I jeszcze jeden... i jeszcze... Żmudna praca ale ciekawość efektu końcowego silniejsza ode mnie... Spójrzcie jak wyszło...


Efekt przypomina delikatną mgiełkę... Coś z nimi teraz trzeba zrobić. Może spódnica? I naszyję je na nią? Nie chcę już myśleć co z nich zostanie po godzinnym siedzeniu na krzesełku...
Jutro odszyję bluzkę i postaram się połączyć oba tematy w jedną całość. Teraz idę spać... bo już dosyć późno... A w tle z głośników: Messiah Handela... Londyńska wersja. Coś pięknego... Polecam. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz