Translate

tworzenie czegoś co przynosi nam radość i satysfakcję

niedziela, 24 czerwca 2012

Candy

Moje pierwsze Candy!


Mam do oddania haftowany pas do spódnicy - półprodukt. Oznacza to, że każda będzie go mogła dopasować do swoich rozmiarów. Nie wiem czy Wam się spodobał i czy zapragniecie mieć coś takiego...? Jeżeli nie jest on za bardzo w Waszym guście to zaglądajcie do mnie częściej a na pewno będą i inne propozycje.  Jeżeli Wam się podoba - zapraszam do zabawy!
O reszcie już informuje :)

1. Najpierw trzeba zamieścić swoją opinię na temat mojego bloga co będzie dla mnie sygnałem, że wyrażacie chęć udziału w losowaniu Candy.
2. Ogłosić na swoim blogu o moim Candy, wklejając na bocznym panelu podlinkowane zdjęcie zamieszczone poniżej:


3. Osoby bez bloga proszę o pozostawienie pod komentarzem swojego adresu mailowego do kontaktu i... gotowe!

Candy trwa do 30.07.2012 r. i tego dnia o godzinie 18.00 w obecności świadków (dziewczyn z kursu szycia) odbędzie się losowanie!

Życze powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz