Translate

tworzenie czegoś co przynosi nam radość i satysfakcję

sobota, 23 marca 2013

Zielono mi... ale tylko dzięki płaszczykowi

Muszę Wam dzisiaj pokazać w co się wystroję w nadchodzące święta.
Taaaaaak, już słyszę tę salwę śmiechu...... Mnie jednak nie jest tak radośnie.....
Godziny poświęcone na projektowaniu, krojeniu, szyciu, wykańczaniu (same wiecie ile to czasu pochłania)...... I ta wizja: słoneczko przyświeca, cieplutko dookoła, ja - pięknie się wkomponowuję w świeżą i soczystą zieleń trawki i pączków na drzewach, w kwitnące krokusy, tulipany i żonkile........ Ptaki pięknie śpiewają i....... ZIMA. Chyba pomyliły mi się święta! TAK! To jest jedyne wytłumaczenie! Popełniłam mały falstart!
Tak zamierzałam wyglądać.....


 A tak będę wyglądać......

Chyba koszyczek zamienie na choinkę :)
Ps. Po porady stylistki proszę się zgłaszać telefonicznie. Inaczej tego nie ogarnę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz