Translate

tworzenie czegoś co przynosi nam radość i satysfakcję

piątek, 23 listopada 2012

NADEJSZŁA WIEŁKOPOMNA CHWIŁA

Jak okna to okna. Poszłam za ciosem.
Udało mi się skończyć tło do witrynki.
Ta daaaaaam!!!!


Jeżeli taki efekt daje nam światło dzienne wpadające do środka pomieszczenia, to podobnie będzie się prezentować światło z żarówki na zewnątrz... Tak mi się przynajmniej wydaje... Mooooże być trochę zażółcone...... Jak tylko wydobrzeję (bo mnie trochę połamało) to zrobię zdjęcia od zewnątrz i zaraz je Wam pokarzę.
Tak wygląda przy zapalonym świetle...


A tak przy świetle z zewnątrz.



Ogólnie rzecz biorąc chyba udało mi się uzyskać efekt na jakim mi zależało: przy świetle dziennym uwagę ma przyciągać manekin i jego ubiór a rama ma być tylko tłem. Wieczorem, przy zapalonym świetle w pomieszczeniu, w witrynce na zewnątrz ma się zarysowywać kształt manekina. To się dopiero okaże....
Pozdrawiam :)

1 komentarz: