Translate

tworzenie czegoś co przynosi nam radość i satysfakcję

środa, 9 maja 2012

Ogrodowa kanapka

Dłuuuuuugi Weekend....i po. Choć bym nie wiem jak się starała - nie da rady spędzić go całego np. przy grilu, na spacerach, rowerach czy kajakach... Dużo czasu poświęciłam mojemu ogródkowi. Wiadomo - coś mu się ode mnie należy tym bardziej, że cały czas jestem w trakcie jego zakładania. Kiedy po ogromnym wysiłku związanym z noszeniem wiader pełnych ziemi, przesadzaniem krzewów i sadzenia kwiatów stwierdziłam, że należy mi się odpoczynek... - ława stojąca w zagospodarowanej już części ogrodu nie wystarczyła... Potrzeba mi było czegoś wygodniejszego! I coś co by cieszyło moje oko a za razem fajnie wpasowało się w klimacik. Rama może "troszkę" odbiega od tego mojego "klimaciku" ale nie było wyjścia... Musiałam po prostu coś z nią zrobić bo mąż zagroził, że inaczej skończy na złomowisku... Ona nie mąż:) A ja mam do niej sentyment... Tak więc "ogrodowa kanapka" zaczyna swoją drugą młodość... A jak do tego doszło? Zobaczcie. Może którąś z Was zainspiruje...? Gdybyście chciały odszyć swoją wymarzoną kanapkę - zapraszam na kurs obrazkowy na listę obok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz